Fredagskväll :)

Har nu kollat på klippet här med lilltjejen 567 gånger och har nu ont i käkarna pga allt skratt. Så jävla bra! Jag och Andreas har legat och kollat på High chaparall med Filip och Fredrik :) han har laddat ner alla avsnitt.. det är roligt :) Andreas mamma fyller år idag, så kom med en blomma och lite godis till henne förut. Grattis!
Nu tänkte jag sätta mig framför datan lite..
Vad har hänt idag? Vart hemma och fixat och dornat. Sen kom Anki och vi köpte kaffe och satte oss i solen vid mig och mös :) sen drog vi en sväng i bilen och lyssnade på musik och sjöng som aldrig förr. Sen körde damen mig till domkyrkan för där skulle jag möta Jossi, vi trände :) tänkte köra vanligt gym idag men det blev pass idag med.. stepup :) sjukt jobbigt, men jävlar vad duktig man känner sig.. vi klarar detta Jossi ;) our goal!
Imon runt 13.00 tiden möter jag Jossi igen för träning :) Sen hem till henne för tjejdag, sen ska vi faktiskt träffa lilla Lollo, hon är i Svergie nu pga att hon fyller år. Det ska bli roligt att träffa henne :) det var så längesen nu!
Pibulls nya , så bra!
X O / K.

Kommentarer
Postat av: Carmen

du är igång med bloggandet! Full fart! ;) Hallååå när ska vi ses?! Jag saknar dig jätte mkt! få vi allt styra upp här nästa vecka känner jag

2011-02-19 @ 10:55:45
URL: http://carmenj.blogg.se/
Postat av: Carmen

Om lotta o michelle vill o kan borde vi o nina ta en sån gamla hederlig kaffe-kväll! det var minst ett år sen sist!!

2011-02-19 @ 13:04:18
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0