ONSDAG!

Helloo alla goingar :) Jossi och jag gick upp tidigt idag, för damen skulle övningsköra. Jag fick vara med :) Hon är jätte duktig. You go girl! Vi åkte runt i Majorna och Linne. Sen när hon var klar så följde jag med in och tog lite papper på priser och lite formulär. Ska börja nu snart och ta mitt körkort :)
Det är dags nu! Sen drog jag hem och fixade lite frukost, ostmacka och färskpressad juice, och slog en signal till cuppisen Emelie <3 Vi pratade länge och imon ska vi ses.
Idag blir det ingen träning tyvärr :( buhuu.. Min mormor kommer hit på middag nämligen.
Nu ligger jag i soffan, och väntar på att Sophia skall sluta. Vi ska gå lite i stan och sedan ta en kaffe..
Jaja, nu ska jag hoppa i badet och sen fixa mig :)
Bloggar säkert senare.
X O / K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0