Rajdajada

Helloo, visst är min blogg fin? :) Min fina kille har gjort min header och Michelle satte in den åt mig :)

Är hos Jossi nu vi har haft filmkväll, ska lägga oss och kolla på en till film? bloggar? något kommer vi nog på..

Lite gamla bilder:



Jag och Christian på hemmaplan 2009.



Ole & Sötisen på hemmaplan 2009.



Andreas & Jossi inne på H&M hösten 2009.



Jag & Sötisen i nyktert tillstånd hemma hos Jossi 2009.



Christian & Andreas hos Jossi 2009.



Johan & Christoffer hemma hos Jossi 2009.



Johan och min sötis hos Jossi 2009.

Christian & Jag :D hemma hos Jossi 2009.



Bästisarna :) 2009.



Alex Andreas & Jag på Chez 2009.



Jossi & Johan KRAAAAM 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0