Kvällen :)

Heeeey .. <3
Har precis tittat klart på Big brother .. ååh vill se mera NU ! Men får vänta tills imon. Man kan se live på internet.. men det kostar såklart pengar :( Jaja nog om det.
Min dag har varit väldigt mysig. Tränade med Jossi, jätte roligt pass :) Dansa är alltid skoj. Svettades lika mycket såklart :P
Sen åkte vi hem till mig och väntade på Anki som skulle hämta oss. Vi drog till seven på mariaplan .. som vanligt :) drack varsin kaffe och hade sjukt mysigt. Vårat samtalsämne var sengångare.. vi kollade på lite klipp förut på dom. Jag är skadad för livet, visst lite halv gulliga i ansiktet.. men kroppen? en människo kropp typ. Sjukt läbbig om ni frågar mig.
Sen åkte vi till masthuggskyrkan och kollade över fina Göteborg. Mysigt mysigt! Sen blev vi skjutsade hem av lilla Anki <3
Imon blir det träning med Jossi igen såklart :) like allways!
Nu blir det snart solsidan. ÄLSKAR solsidan. Köpte första säsongen för ett tag sen..
Uuuhh kommer drömma mardrömma .. helt seriöst
Läbbiga !
Fast dom kan faktiskt vara gör gulliga med :) fast ej på helkroppsbild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0