Onsdagskvällen.

Just nu ligger jag och kollar på big brother :) Mamma och jag har tillbringat kvällen med att kolla på klipp med Keenan Cayhill. Han är ju så jävla bäst! Speciellt när han gör thriller med MJ, vi skrattade ihjäl oss.
Idag har varit en hyffsat lugn dag. Har vart istan, vart hemma, åkt bil med Jossi & sen bara vart hemma med mamma och mormor.

Jag har tagit lite kort på kläder som ska köpas på fredag när lönen kommer :)
(man kan trycka upp korten)


Alla dessa tre är från Gina tricot.
1. En blommig blus
2. En vanlig svart glansig skjorta.
3. En klännig i jeanstyg.. som jag är såååå kär i!


Blommig klänning från Missay :)
(lilla proppen där bak med)



Sol :) Den var så härlig idag. Jag ser oerhört besvärad ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0