Mätt och belåten :)

Helloo . Nu är jag hos Andreas. Har ätit massa räkor med citron, aioli,och ägg på snoddas bröd :) sinnessjukt gott !
Och daimtårta till efterätt.
Nu är jag såå mätt och belåten att jag kan spricka. Tog med mig massa räkor och aioli som blev över till Andreas mamma för andreas mår dåligt av räkor haha :P
Denna bilden tog jag på väg hem från jobbet, jag har börjat gå hem nu när vädret börjar bli lite bättre.. Ända från vågmästarplatsen (hisingen) till majorna , det är en bit ;)
Denna tog jag från Götaälvbron :) GÖTEBORG!
Något som jag snöat in på är färskpressad apelsinjuice :) Gör det varje dag alltså. Muuums !!
Här är min goda juice.
Får avsluta detta inlägg med en liten bild på världens bästa cuppis :)
Puuss på dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0