Saknar er.

Nu är dom med varandra igen, dem levde ett otroligt fint liv, ett långt och värdigt liv.
Aili, du var så otroligt snäll, ett hjärta av rent guld. Fanns verkligen ingen som du. Jag vet inte riktigt men det var verkligen något speciellt med dig.. något unikt!
(`v´)
Arne: Världens underbaraste gammelmorfar, genomsnäll och helt underbar.. Kommer aldrig någonsin glömma dig. I mitt hjärta och mina tankar stannar du.
(`v´)

När jag tänker tillbaka på min barndom så är ni där. Alla dagar på landet, alla dagar då jag klädde ut mig i Aili's klänningar, alla dagar helt enkelt. Ni var en stor del av mitt liv och jag satt förut och tänkte "nu är ni inte längre bland oss, det känns konstigt, trodde jag var beredd på det, men det är man nog aldrig.. Tack för att ni stannade bland oss en så lång tid. Ni är saknade och älskade.
Sov gott <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0