Ny blogg .. igen!

haha ja ni läste rätt, jag har gjort en  ny blogg. Jag tog bort min förra. Fråga mig inte varför. Jenny min snutt ville jag skulle börja igen :) så kanske för hennes skull!
20 december idag, 4 dagar kvar till julafton :) myys!
Köpt julgran idag med mamma, vi tror att det är den största vi någonsin haft. Skit fin, luktar gott och sjukt stäminingsfullt !

Jobb imorgon med mitt hjärtegull Emilie. Sen på onsdag blir det nya naglar hos Ellen (Jennys storasyster) på Nailteam :)
Glitter? franskt? svarta tippar?
Har inte bestämt mig ännu..

Nu har jag vinrödsvartaglittertippar med vita akrylblommor :)



Nu kommer jag bli stammis där :)

.. och en sak till , jag verkligen älskar min Andreas, finner inga ord.
Mysig jul vi kommer ha ihop <3 min prins !

Dagens låt - 50 cent feat Jeremih - Down on me <3

Kommentarer
Postat av: Jenny ♥

Äntligen tillbaka :) Nu är det bara en facebook som saknar haha. Jag tycker något fint glitter nu inför jul och nyår Puss ♥

2010-12-21 @ 09:26:09
URL: http://jennyfathers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0