Friday oh lovley friday :)

Helloo .
Ligger nu i sängen och kollar på svensson svensson :P Gustav Svensson är ju klockren. Vaknade gott brevid Andreas, sen drog jag hem. Ska dra och träna runt 16.00 med Jossi :) vi får snicksnacka om Turkiet med!
Pratade precis med min snutt Jenny. Vi ska sitta hos henne nästa fredag och dricka lite och äta god middag med några tjejer. Sen antagligen ut och göra stan :) Ska bli roligt eftersom att vi tjejer aldrig gör sånt längre ..
Det var iaf väldigt längesen.
Har redan funderat ut min tatuering nr 5 :) En minnestatuering. Ska boka tid när lönen kommer.
Nu när jobben rullar in som aldrig förr blir det betydligt mycket mera i lön. Sjukt härligt! Lägenhet snart misstänker jag.. Inreda min egna lägenhet ser jag VERKLIGEN framemot. Har hela inredningen i huvudet :)
Mamma säger att hon tycker min smak på inredning påminner om Maria Montuzami eller hur fan hennes efternamn stavas hahah :P
Så idag blir det en lugn fredag med träning, thaimat och någon rolig film.. Och träning hela helgen. Så sjukt skönt att träna..
Manhattan cupcake :) Så sugen .. men inte lördag ännu :P
Nä nu ska jag fixa lite här :) sen möta upp Jossi.
X O / K.

Kommentarer
Postat av: Jenny ♥

Så roligt att du bloggar :) älskar att läsa! Duktig du är som tränar hela tiden.. Tror det passar bäst att dricka på lördagen, funkar det för dig? Puss

2011-02-19 @ 18:51:27
URL: http://jennyfathers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0