Möte, träning & mys.

Hellooo .. Idag har vart en bra dag, vaknade upp brevid frugan Jossi. Vi drack våran frukost sen drack vi vårt kaffe :) Sen drog vi på personalmötet. Våra möten ballar alltid ur, alla pratar i mun på varann och är högljuda ... haha mend det hör nog till.
Sen drog vi in till stan för att träna. Först in en sväng på Gina, vi hittade en klänning som va sååååå fin!
ska bli min!
Nästa vecka när lönen kommer ska Jossi & jag boka turkiet ( Alanya ) resa :) Vi drar i juli. Jag, jossi, hennes mamma och jossis systerdotter.
Det blir bad, sola, god mat och fest :)



ajaj, vilket hårt träningspass vi körde förut. Igår var det bodypump, idag bodycombat. Jävlar va vi svettades. Jag har sån träningsvärk idag. Att sätta sig på toan är en KAMP. Imon blir det antagligen vanlig träning , men vi får se :)
har myst med Andreas hela eftermiddagen.. Vi somnade tom till en stund :) Allt känns bra, förändringar i vårt förhållande rusar in <3
Nu ska vi kolla film.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Äntligen är du tillbaka! Men blev lika arg igen när jag insåg att du ska utolands... blev rätt svartsjuk. Haha. Men gissar på att du lätt är värd en resa som jobbar många pass!



Kram!

2011-02-19 @ 00:17:21
URL: http://youdontfailuntilyougiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0