Överraskning <3

Igår bjöd jag hem min kille på middag, han har velat att vi ska göra flygande jacob hur länge som helst.. men har aldrig blivit av. Så igår överraska jag honom hemma hos mig på lite middag :) Flygande jacob :D hur gott som helst!
Vi åt, kollade på favoriten Jerry springer, hyrde film och mös :) <3 mystisdag.
Just det jag inne på hemköp på stigbergstorget när jag skulle köpa en grillad kyckling till maten igår i charkdisken:
Jag: (står och tänker på middagen jag ska laga)
Hej, jag skulle vilja ha en flygande kyckling..
Charcktanten: va'sa?
Jag: en flygande kyckling...?
Charktanten: (tanten ser orolig ut, tror jag är en patient från lillhagen)
en grillad kyckling menar du?
Jag: eller .. hm .. va? en grillad kyckling .. tack, hähä!
Jag fick verkligen inte fram ordet!!! pinsamt? ehm jo en aning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0