Massa uppdatering!

Helloo ..
Ligger nu nybadad och nyduschad i Andreas säng. Vi badade i massa massa bubbel. Vi har gymmat förut på Sportlife, Andreas har kort där och jag inne på 24 7 fitness i stan, men hade ett frikort på sportlife så utnytjade det :) Jag är jätte nöjd med dagens träning.
Jaja .. lite om helgen:
Fre: Jag hade mysdag med kärleken :) jag tog en trip in till stan och köpte det nya Kinect spelet Dance Central. Så sjukt roligt, massa olika låtar och massa olika dansstilar. Jag hade jätte mycket träningsvärk dagen efter ;)
Senare åkte jag till torget med Jenny, där fynda jag ett par jeans , ett gulligt colligeblock och två stenhjärtan.
Lördag:
In till Ritz ett brunch ställe inne i stan, med mamma min moster och min kusin, vi skulle fira min andra moster fyllde 50 år! Så det var massa god buffe och jätte trevligt!!
Senare på kvällen drog jag Marcus & Michelle hem till Virre som fyllde 30.
Sen på natten drog vi 3 till BK och köpte massa mat ;)
Och hem till bubben och äta det och dääääcka!
Jag hemma hos Veronica! Lite små föller..
Michelle & Marcus :)
Söndag:
Gick en långis med Anki runt härlandakärn :) MYS! vi köpte en kaffe på 7 eleven på mariaplan ( där kommer jag aldrig köpa kaffe igen )
Jag drack en klunk och ur detta lilla munhålet kom en jävligt stor slemklump ut, UUUhh jag spottade tillbaka den i koppen igen , eftersom vi satt i Ankis bil.
Sen när vi kom fram tog jag av locket och hällde ut allt på marken .. då fick jag se det här
(känsliga läsare varnas) :P
detta är då mjölk med kaffe , mjölken är då jätteTJOCK och slemmig.. ALDRIG mera kaffe på mariaplan!!
Idag har jag vart och hälsat på Emelie på hennes work Majornas Parfymeri :) Sen kom Anki och hämtade mig vi drog till torget och vi köpte träningsbrallor och mat sen drog vi hem till mig och åt och hade myyspys!
Nu ska jag kolla på vänner och alldedes strax kolla skräckis med min köss :)
Imon ska jag laga en brakmiddag till oss två hemma hos mig.
<3

Dagens Puss och kram går till Anki <3 HEY KIWI !
Bara för att du är så rar och go!
Här är en bild på Anki från igår på promenaden när hon går mycket försiktigt och varsamt eftersom det var glashalt .
En bild från solnedgången där vi gick :) Vi gick runt hela skiten!
Tack för mig xo

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha va söt du är! Gick runt hela skiten, det tar ju bara 30 minuter :P <3

2011-02-01 @ 09:55:38
URL: http://jennyfathers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0