Ny vecka!

Helloo .. Idag är det myyys dag :) fråga mig inte varför, jag har världens bästa pojkvän, alla harry potter filmer nerladdade, min mysiga filt som jag fick av kyssen i julklapp & en massa pussar.
<3
Igår hände inte så mycket .. så vi skippar den dagen ;P
Imon blir det jobb, sen direkt efter jobbet träning .. Afropowerdance :D sjukt roligt och sjukt bra träning !
Varje dag ersätter jag ett eller två mål med Modi fast, måltidsersättning. Sinnessjukt god om man gemför med nutrilette och alla dem andra .. denna som jag kör med går bara att köpa på apoteket.



Jag dricker bara kaffe smak, sinnessjukt gooood !

Roligt inlägg ? om modi fast liksom .. trött som satan !

Natti natt , ps. Jag älskar Andreas George Berg ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0