Onsdag :)

Helloo again :)
Idag har man jobbat. Jobb nu till söndag. Sen blir det en ledig dag :) skönt! Sen fortsätta igen . jaja , money money ;) Sen efter jobbet åkte jag hem till min kyss och mös och hade kittle krig i sisådär 1 timme, fan vad kittlig han är min baj. Men jag har ju inte en chans mot han så lyckas kittla han i kanske 1 halv sekund sen är jag nerbrottad och blir brutalt kittlad tills jag seriöst kissar på mig.
Sen hem och möta mamma för att fixa en middag, det blev stekt kassler, ris, sås, sallad och stekta champinjoner. Mycket gott ! Sen kom Anki och hämtade upp mig och vi drog och solade :) riktigt skönt.
Sen körde hon mig hem till min pöjk <3




Mitt hjärta och jag Halloween 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0