Söndag, känns som tisdag..

Jahapp , då var det slut på denna veckan. Och har jobbat hela helgen så känns inte som helg :P men imon är jag ledig, men ska ändå upp tidigt ska på möte.
Idag har jag tillbringat hela min dag med Anki. Vi var hemma hos mig, sen hem till Andreas ( Anki ville dit och busa ) där kollade vi på film och mös. Sen drog vi till mig igen. Jag är så glad att jag har lilla Anki <3
Imorgon efter mötet blir det väl så att jag drar och väcker min snutt, eller åker till frölunda torg en sväng ?
Har presentkort där som jag fick av min chef :) Kanske skall ta och kolla om jag hittar något fint.

Just nu ligger jag nybadad i min säng med helt nya sängkläder i min favorit Pjamas. Det är verkligen något bland det bästa som finns. På tv är det vänner, har massa vänner boxar :)
Jag älskar vänner , en av mina favorit serier.
Ska kolla på det nu,
blir nog ett litet godnatt inlägg senare.. capish?

Kommentarer
Postat av: ankii

Jag är glad att jag har dig med lille kimi :) Mycket kärlek till dig <3

2011-01-17 @ 09:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0