Söndag, mys med mamma <3

Hello .
Idag började jag dagen med att jobba , storOB ;) lite it! Sedan förbi Jossi som passar sin systers hus på hisingen. Där åt vi macka och kollade på madicken :P
Sen möta upp världens bästa mamma i stan för att gå på bio och se på "Svinlängorna"
Ojoj silken film, åkte rymdraket rätt in i hjärtat.. Hela biografen var fullsmockad med snyftanden och tårar. Sjukt tragisk och hemsk film men aj så bra! Jag kunde verkligen inte få stopp på tårarna. Vill se den igen nu typ..
Ni som inte sett den, SE DEN!
Så efter filmen hade man lagom ångest och var så berörd av filmen så jag åkte hem till pojkvännen där han och Christian myste. Sen kom Johan. Han är fortfarande här..
Vi ska nu tävla om vem som kan vara vaken längst, jag kommer nog förlora är trött redan och klockan är 23:16.
GOOD LUCK!
Den som förlorar får utföra en "humiliation" som i Kenny VS Spenny !
"godnatt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0