Yankee Candle, Smoothie & LÖÖN!

elloo .. Ligger nu i snuttens säng och gosar :) Vänner är såklart på också. Andreas har laddat ner dom säsonger jag inte har hemma. Jag har 1,2,7,8 :)
Idag har inte så mycket hänt. Lagat middag med mamma förut. Köpte massa frukt, Kiwi, vindruvor, banan, päron & apelsin och gjorde smoothie med Andreas :) Muums ! Riktigt gott.
Sen kom Johan och vi kollade på Kick-ass :) andra gången jag ser den nu. Men den är jätte bra! Nicholas Gage är ju GRYM.
Imon blir det jobb med mitt hjärta Jossi <3 Sov hos henne häromdagen jääävlar vad vi skratta, jag dog!
Du vet vad jag menar :P Vi har också bestämt att en gång i veckan kör vi filmkväll och övernattning :)
Jobbar 8-13 imon sen tillbaka till jobbet kl 15 till 22 , den är ju SKÖN!
Då blir det en liten runda i stan innan jobbrunda 2 :) Köpa sushi till middag kanske?
Kanske shoppa lite? lööööön imon, jävlar det va längesen man fick lön nu .. typ 22 dec ?
Jag sommaren 2010 :)
Jag sommaren 2010, när jag och Andreas var badvakter på Smitten :)
hahaha nu blir min snutt glad 8-) eller inte .. <3
En sak jag ska handla imon är Yankee Candle :) CLEAN COTTON !
Så sinnesjukt god och fräsh. Dyrt ba, men det är det värt .
Kan inte använda några andra doftljus efter detta ..alla andra luktar inrökt cafe typ ! Yankee Candle is the shit :)
Nä dags för bädden nu , ska upp halv sju och möta jossi runt kvar över sju :)
Natti natti alla sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0