Ibland..

är livet ingen dans på rosor.. Jag vet att jag väljer val i mitt liv helt själv. Men ibland är det ett måste att göra dom riktigt TUFFA valen. Och tro MIG det är en pest och pina för mig. Men ibland somsagt är inte livet en dans på rosor.
Gäller att bita ihop nu.. och då menar jag BITA IHOP.
Nog om tråkigheter, idag har jag tillbrinagt min dag med älsklingen Emelie. Som btw antagligen blir min sambo den 1 juli :D vi kommer bo så fiiiiint! Känner att jag behöver henne så mycket som möjligt nu.. misstänker hon känner samma. Vi ger varanra ett gott skratt som förgyller dagen. LOVE <3
Vi sminkade varandra, vi åt, vi skratta, vi deppade, vi gick promenad & så spionerade vi ..

Imorgon blir det jobb med gosiga Emelie.
Sen blir det hem till Emelie för mys och solning? om vädret är på vår sida..
Skriver nog en rad eller två imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0