JAG SUGER VERKLIGEN!

Fuck vad dålig man är på att blogga.. det var mars sist :O Skärpning Kim. Idag händer inget specielt. Ska dra till bengans och köpa WAY OUT WEST biljetter till mig och mamma :D Kanye West kommer, det kan man ju bara inte missa.

Sen blir det kanske en date med världens bästa MONA <3 Sen mys med Andreas, han har tydligen en överraskning åt mig .. <3

sen imorgon blir det en date hos CUPPIS med Camilla :) MYS!
Dagens tjej är för övrigt Camilla, för att hon är i v 13 och ska bli MAMMA :D Jag tycker det är så roligt.. jag hade min första fylla med människan.. minns det än idag, hemska vi var! 13 år för jävliga. Men nu har hon hittat sin man och nu ska dem snart bli 3!
Kommer följa hennes gravidtet med STORT intresse. Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men herrejisses! Va glad jag blir! Känner mej verkligen hedrar över ett sådant fint inlägg nästan bara om mej! Jag är närmare v 14 nu ju! :) Och det ska bli gööör trevligt å ses imorgon!



Tusen Kramar /Camilla

2011-06-10 @ 16:05:02
URL: http://youdontfailuntilyougiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0