Kvällsuppdatering.

Nu ligger jag i sängen med min lappis på magen och kollar reprisen av big brother hahahha... finns faktskt inget annat på tv, som vanligt?!
Idag har jag tillbringat min dag med Emelie, vi köpte fika på columbus och mös.
Sen drog jag till solariet och solade :) Blir solning imorgon med misstänker jag. Imorgon blir det faktiskt universeum med Emelie. Har inte varit där på jätte många år. Ska faktiskt bli roligt. Sen kanske jag ska möta upp Johan, Sally & Christoffer inne på liseberg.. Men vi får se :) Har varit ledig jääätteee länge nu, börjar blir lite smått galen. Jobbar ons tors fre sen på fre går jag på SEMESTEEEEEEER. Då är det fanimej inte långt kvar till Turkiet.

Kålle: É du ledig eller?
Chauffören: Jajjemen
Kålle: Det é la gôtt.


hahahah och hahahhaa .. skratta så jag dog. Min humor asså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0