Mot stan

Ligger i sängen och ska snart fixa lite frukost med mamma. Igår satt jag Emelie och Josefin i djurgårdsparken och drack lite vän.. för att vara exakt, 3 Liter :O hahah! Men vi hade det verkligen super mysigt. Måste göras om!
Idag ska jag åka in till stan med mamma och hämta ut våra pass, handla bikini och växla pengar :) 16 dagar kvar!!
Min cuppis var så söt inatt.. Efter vi gått och lagt oss möttes vi upp igen på gården på en cigg, och jag skratta ihjäl mig.. Emelie snubblade nämligen på vägen hem när vi skulle sno oss varsin flagga på ett cafe (som var stängt eftersom klockan va ca 01.30) Hon blev så glad när hon såg denna flagga att hon snubblade på vägen.. jag ordagrant veeeeeek mig av skratt... Det är la bara att älska ... eller? <3

Nu ska jag hoppa in i duschen :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh äntligen lite ny text! Jag har varit inne här varje dag och hoppats! Ni verkar ha det mysigt! Och jag önskar å träffa upp er snart! Sen började jag nästan gråta när jag såg att du ska åka utomlands. Jag vill med det nämligen... och det tar emot när jag säger att jag unnar dej det! ;) Hahaha, älskar när man ramlar för att man är söt! Kram!

2011-06-27 @ 11:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0