Saknad..

Dagar som dessa önskar jag att Aili och Arne hade levt.. Då hade jag kunnat mysa ihop mig hos dom. Och bara VA. Äta gott, bra film, mys! Och sedan somna gott brevid Aili.
Jag minns att jag alltid vaknade av att en bulle och en kopp kaffe/saft stog på sängbordet när jag vaknat.. Aili visste hur man pysslade om någon. Jag saknar dom så mycket. Jag ångra att jag inte kom den dagen och hälsade på dom som vi sagt, något annat som DÅ va viktigare dök upp.. men sen var det för sent.
Jag älskar er. Jag saknar er. Jag kommer aldrig aldrig aldrig glömma er.
Jag VET att ni är med mig när det är tufft.. Men en dag med er igen hade jag gett ALLT för.
(`v´)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0