Kvällsuppdatering.

Helloo .. Idag har jag vart och tränat BP med Jossi :) Misstänker jag kommer ha träningsvärk imon. Imon blir det afrodance :) Fast Jossi kan inte följa med :( .
Har fått en as bra kokbok av mamma, med ALLT i. Den ska jag ha när jag flyttar hemifrån, i den står det hur man gör sushi :) Jag tänkte någongång pröva det :) Ska fråga Jenny om hon vill vara med.. Sushifantaster.






Imorgon:

Då kommer Jenny och hämtar mig så ska vi göra en mysig frukost :) Jossi kanske ska med också. Sen ska jag väl vara med dom. Sen ska jag träna, sen hem och tvätta med bästa mamma :)

Jag ska nog laga till något riktigt komplicerat från den kokboken någon dag.. något jag aldrig gjort förut. Det kommer bli intressant :)


hahaha hahahha hahaha hahahhaha jag tror jag dör, hans frisyr?? jag skrattar ihjäl mig.

" du rör inte skorpan ditt vidunder, du rör honom inte" hahhahaaha

Nä nu ska jag kolla klart på Big brother ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0