Makeup :)

Detta behöver jag när jag ska sminka mig :) Har gjort ett litet kollage.
1. Isadora rouge 2. Isadora eyeliner 3. MaX Factor foundation
4. Isadora Eyebrown pencil 5. HM Läppglans 6. Maybeline Mascara 7. HM solpuder.
Jag kan verkligen rekomendera allt detta, specielt MaX factor foundation. Kommer aldrig byta ut den. Och även Mabyeline mascaran.
Läppglans är verkligen min passion, har jag inte det på läpparna så fort på med det eller läppsyl eller något liknande.
Lancomes Lipgloss är jätte goda, jag har det. Inte något utav dem på bilden men en annan smak.
Värt pengarna!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahaha, måste bara säga att jag höll på att pinka på mig av skratt när jag läste om page-klippta Jonathan här nere. Vidunder...haha!

2011-03-05 @ 18:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0